🏖️ Mallorca dag 7 ☀️

26 juli 2023 - Cala Bona, Spanje

Zo onze laatste echte volledige dag is aangebroken. En dan begint het bij ons al met zinnetjes zoals “gek hè laatste keer ontbijten hier, of weet je nog toen we aankwamen is net gisteren”. En zo is het ook echt. De tijd vliegt gigantisch.

Op de planning stond: relaxen aan het zwembad, shoppen bij een van de leuke winkeltjes langs het strand. Cedrique neemt meestal iets mee voor haar 2 beste vriendinnen. En Xavier heeft het al de hele week over zo buiktasje. Cedrique en Guillaume geven dan duidelijk hun mening dat ze dat fout vinden en niet bij hem vinden passen. Maar gisteren zei hij “ik vind dat gewoon mooi nu in mijn leven en ga het voor mezelf kopen en wil niet dat jullie mij ermee gaan pesten”. Dus daar gingen we dan op pad. Gaat hij ook nog onderhandelen over de prijs. Dan plas ik bijna in mijn broek (jurk 😉). En de verkoper was het eerst niet met hem eens. Hangt hij de tas terug (Xavier) en loopt weg. Mogen we hem alsnog voor de prijs die Xavier had gezegd. Trots dat hij was 🤩 Zie de foto voor het eindresultaat. Guillaume had een soort paniek aanval en was maar steeds aan het ijsberen. Zweet liep hem langs zijn gezicht en wilde alleen maar aan de wandel blijven op een vrij hoog tempo. Maar uiteindelijk blijft je hartslag daar zo hoog van dat je nooit rust gaat voelen. Had met hem te doen. En hij kan niet precies vertellen wat er gaande is. Maar ervaart veel onrust in zichzelf. Zo erg dat hij afgelopen nacht weer bij me is komen liggen en we een meditatie van 25 minuten hebben geluisterd. Als jij dan zo onrustig naast me ligt neem ik dat gevoel bijna van hem over.

Verder overdag gezwommen, gelezen en muziek geluisterd. De hele lijst van Tomorrowland 2023 weer uit 🥳 was heerlijk. Paar telefoongesprekken. Kinderen zaten regelmatig op de kamer in de airco. En dan laat ik ze. Voorheen kon ik wel eens daarover in discussie gaan… want je bent toch op vakantie? Nu denk ik meer “zij hebben ook vakantie en ze vinden dat fijn”. Andere benadering en stukje ontspannender voor iedereen 😅

Koffers nog ingepakt. Briefje geschreven en kleinigheidje neergelegd voor de dames die onze kamer steeds zo netjes hebben gemaakt. Echt top geregeld hier. En zo fijn terug komen op je kamer 🙏❤️ Kon ik wel aan wennen 😂

Nog net voor het slapen hadden de kinderen vragen uurtje leek het wel. Zijn van die momenten dat ze allemaal dingen durven te vragen waar ze ooit mee gezeten hebben. Maar ergens heel fijn dat ze dat durven te doen. Over de scheiding met Michel of opa, over dingen uit mijn puberteit 🙈😅. Alles willen ze dan weten.

Om 6:25 uur staat de bus voor ons hotel om ons naar het vliegveld te brengen. Dus proberen een paar uur slaap te pakken.

Op het vliegveld ga ik eens alle spellingsfouten checken en dan laat ik dit weer allemaal afdrukken in een leuk foto album.

Mijn vakantie met de kids zit er nu bijna op. Maar ze vertrekken maandag weer… dan gaan ze nog 2 weken naar Italië met Michel. Ze vinden het wel fijn om nog een paar dagen thuis te zijn.

Heel veel liefs van ons;

💋💋💋💋

Nicolle

Guillaume

Cedrique

Xavier

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Goede reis terug ..🩷🙏🏽
    topper you did it 💪🏽…
  4. Dobrochna:
    26 juli 2023
    Fijne terug reis lieve schatten ❤️
  5. Stefanie van den Berg:
    26 juli 2023
    Fijn te lezen dat jullie een mooie week hebben gehad.. ❤😘