🚴🏻‍♀️ Mallorca dag 3 🤩

22 juli 2023 - Cala Bona, Spanje

Alweer dag 3. Allemaal goed geslapen, rond 9 uur opgestaan om rond half 10 te kunnen ontbijten. Is wel goed geregeld. Je kunt tot 10:30 u ontbijten en vanaf 10:30 u tot 11:30 u kun je weer komen snacken. Voor mijn pubers dus fantastisch. Vraag me niet wat ze allemaal ontbijten (zie foto’s) maar dat laat ik maar even los deze week.

Mijn ochtend was ietsje pittiger. De muziek bij het zwembad kwam erg bij me binnen, de rust overviel me een beetje. En moest gewoon huilen. Het stopte ook niet. Dus lang leve de zonnebril 😎 en gelukkig is iedereen hier vooral met zichzelf bezig en valt het niet zo op. Voor mij ergens misschien ook wel goed dat het eindelijk stroomt en het eruit komt. Dat sterk zijn ben ik zo klaar mee. Maar soms heb je gewoon geen keuze en moet je doorpakken. Drie weken geleden sliep ik gewoon als volwassen vrouw bij mijn moeder omdat ik het niet meer trok en haar geborgenheid nodig had. Maar ik moet door heb een heel team van lieve warme mensen om me heen. Maar dit randje is wel realiteit en is er zeker nog.

Kinderen vermaken zich echt kostelijk. En vragen steeds “mam zou je nog een week extra willen boeken?”. Dus dat is wel mooi om te horen en zien. Durf het bijna niet te zeggen maar (echt even afkloppen) ze maken geen ruzie maar hebben het fijn samen. We hadden voor de middag 4 E-bikes gereserveerd. En zijn een flink stuk langs de kust gaan fietsen. Xavier was onze gids 🤣 super leuk om te zien. Hij wist overal de weg en leek echt te weten waar we de leukste plekjes konden ontdekken. Maar wat een snelheid hadden de jongens. Cedrique en ik wilde ze bijhouden maar zaten dan op 32 km per uur en de jongens bleven nog voor. Berg af vonden ze natuurlijk helemaal het einde. En opeens op de rem…. Begreep er niks van! Xavier: “mam had je die vette auto daar niet gezien?”. Dus de fotograaf kwam weer in hem los.

Het fietsen was een super leuke onderbreking van de dag en maakte mijn stemming goed. Vooral hun gezichten en dat ze zelf overal foto’s staan te maken.

Bij terugkomst weer gaan douchen en gaan dineren. Ik vind het buffet een beetje eentonig maar ben dankbaar en zal er niet over klagen. Kinderen vinden het hemels.

Toen was er een coverband van Queen. Leek me wel leuk. Dus naar het terras gegaan. Lieten ze me zitten want ze gingen wel even biljarten. Eerste minuut dacht ik “kut daar zit je dan 🤣” maar viel eigenlijk wel mee en kon me goed amuseren. Na een tijdje kwamen ze terug en deed Xavier heel overdreven alsof hij alle nummers kende en een grote fan was. Hij kan dat zo goed dat Cedrique en ik de tranen over de wangen hebben lopen. Guillaume is Guillaume en zit er rustig bij en haalt iedereen drankjes.

uiteraard afgesloten met 4 potjes Uno. En toen naar bed. Was fijn 😻

veel liefs; Nicolle, Guillaume, Cedrique en Xavier

1. Francis Coenen:
    22 juli 2023
    🩷 goed dat t eruit komt., ., leuk is t niet maar omarm het en zo leuk hoe jullie genieten en dat ik mee mag genieten .! Power lady you rock 💜
  2. Marjo:
    22 juli 2023
    Hoi lieverd. Goed dat het eruit komt. Moet ook.
    Is niet erg. Hoort erbij. Dit gaat je goed doen. Fijn dat de kids zo enthousiast zijn. Doet me goed. 😘😘😘
  3. Dominique:
    Ik ben trots op je! 💖 Liefs, D
  4. Sandy:
    23 juli 2023
    Je kunt alleen maar meer van t moois genieten als je t "minder mooie" ook durft te voelen🫶 Love you!💖
  5. Stefanie van den Berg:
    23 juli 2023