🍷 Mallorca dag 2 ❤️

21 juli 2023 - Cala Bona, Spanje

Ons eerste ontbijtje hier! De bedoeling was lekker vroeg op te staan. Want… dan konden we dit weekje zo goed mogelijk benutten. Maar we werden pas rond 8:30 u wakker. Het ontbijt vonden ze hemels. Uiteraard genoeg croissantjes, gebakjes en vers fruit. Dus de borden werden regelmatig gevuld.

Daarna zijn we bij het zwembad gaan liggen. Geen handdoekenrace hier gelukkig. Je gaat gewoon normaal naar een strandbed wanneer jij dat wil. Geen stress. De muziek was fijn en eigenlijk kon ik me hier wel een dagje vermaken.

Cedrique kwam opeens uit het bad met een sneetje in haar voet. Gelukkig maar klein maar ze zei: “er lag glas in het water”. Ik dacht zal wel met een steentje of zo gebeurd zijn. Tot eind van de middag Xavier ook kwam aanlopen met een iets groter wondje onder zijn voet. Heel bloedspoor 🙈 langs het zwembad. Hij zelf heel rustig eronder. Is inmiddels bekend met ongevallen op vakantie 😜🫣 Een man kwam naar me toe en wees me waar ik hulp kon krijgen. Spreekt de leuke dame geen enkel woord Engels. Dus Guillaume kunnen roepen voor wat Spaans. En in haar ehbo koffer geen pleister 🤷🏻‍♀️ Hoe dan? Schoongemaakt wat gaas erover en laten helen. De meid vertaalde overigens op haar telefoon dat een dag eerder glas gesneuveld was in het zwembad en ze dachten dat alles volledig was opgeruimd…

Al met al was dag 2 een luie dag. Na het avondeten zijn we wel nog naar het strand gewandeld. Ze wilde een andere route om nog meer van de omgeving te kunnen zien. Zo fijn om ze te horen kletsen. De jongens kochten nieuwe duikbrillen. En zijn direct de zee ingegaan. Tot de zon onder was en Cedrique ons best deden aan de kant om ze terug te roepen.

Terug naar het hotel. Allemaal weer douchen. Want het is hier warm niet normaal. En blijft allemaal zo klam. Toen naar de bar om nog “Uno” te spelen. Nadat Cedrique al 3 keer deze vakantie gewonnen had zijn we nu allemaal al een keertje winnaar geweest 😃😅 De gesprekjes tussendoor zijn goud waard. Terug op de hotelkamer nog 1,5 uur zitten kletsen. Ook zij uiten zich over de laatste maanden waar we doorheen zijn gegaan en hoe dingen voelde.

We hebben al leuke dingen geboekt voor de komende week die we gaan ondernemen.

Veel liefs van ons 💋💋💋💋

1. Francis Coenen:
    🩷💋
  2. Stefanie van den Berg:
    21 juli 2023
    Heerlijk om te lezen hoe jullie genieten.. 🥰😘💜❤💙
  3. Stefanie van den Berg:
    21 juli 2023
    Heerlijk om te lezen hoe jullie samen genieten, ontspannen en kletsen.
    ❤😘💙
  4. Danny:
    21 juli 2023
    Leuk om mee te genieten van jullie vakantieverhalen..!!

Groetjes danny
  5. Michel:
    Lief!
  6. Marjo:
    21 juli 2023
    Oh zalig. Idd leuk om je verhaal te lezen.
    Have fun
  7. Carola Simons:
    23 juli 2023
    Leuk om zo mee te genieten. Doe je goed🍀🥳