✈️ Mallorca dag 1 ☀️

20 juli 2023 - Cala Bona, Spanje

Uitslaapster Cedrique was als eerste op om ons wakker te maken om verder in te pakken voor ons weekje Mallorca. Iedereen had er zin in!

9 uur vertrokken we richting vliegveld, daar wat rond gelopen, halve liters parfum getest, lunch gehad en toen een fijne vlucht naar Mallorca. Toen ze vanuit het vliegtuig het eiland konden zien waren ze helemaal happy! 😍

Daarna nog even in de rij gestaan voor onze bus naar het hotel. Maar dat ritje was best aangenaam. Je ziet al iets van het eiland.

Inchecken en naar de kamer. Helemaal onder de indruk van de ruime kamer 🫶 maar we hadden wel enorme trek gekregen. Dus in plaats van eerst zwemmen zijn we eerst gaan eten.

Hotel en alle faciliteiten even verkennen. En daarna naar het strand gelopen. Toen waren ze helemaal om. Boys zijn in hun normale kleding de zee in gegaan omdat we alles nog op het hotel hadden liggen. Maar het is echt warmmmmm hier.

Terug gewandeld naar het hotel. Allemaal douchen en iets leuks aan doen want we waren het erover eens dat we nog energie hadden om naar de bar te gaan. 👌🏼

Uno meegenomen paar drankjes gedaan. Veel gelachen. Echt die kleine (Xavier maar inmiddels de langste) die heeft humor. Niet normaal als hij eenmaal los komt. Tranen over de wangen.

Guillaume doet overal wel even het woord en spreekt inmiddels een aardig woordje Spaans. Die jongen blijft me verrassen.

Cedrique en ik kijken elkaar soms aan en schieten dan in de lach 🤣

Op naar een ontspannen dag 2. Even niksen, hangen, lezen en naar mensen kijken, heerlijk ☺️

1. Stefanie van den Berg:
    20 juli 2023
    Oohhh heerlijk genieten lieverds...
    Jullie hebben het allemaal dubbel en dwars verdiend. Even een weekje niks, ontspannen en opladen.
  2. Francis Coenen:
    20 juli 2023
    Zo fijn om te lezen .! Heerlijk huilen van t lachen … dat zijn cadeautjes … 🩷 geniet en kast daar wat je los moet laten 🍹🥂💜
  3. Sandy:
    20 juli 2023
    Weet je wel zeker dat t Spaans is wat Guillaume spreekt. Jullie kunnen dat natuurlijk niet verstaan 😅 Veel plezier !
  4. Carola Simons:
    Heerlijk, lekker genieten samen🌞