👙 Mallorca dag 5 💋

24 juli 2023 - Cala Millor, Spanje

Mallorca dag 5

Zo zeg vandaag was echt een extreem luie dag. Overdag dacht ik al “als ik straks maar kan slapen na zo lui te zijn geweest 🤣”. Na het ontbijt liepen we direct naar het zwembad. Begonnen met het dagboekje te typen van dag 4. Alles om me heen goed in me opgenomen, heeeeeel veel muziek geluisterd, beetje gelezen. Daarna gaan lunchen, de jongens zijn toen naar de hotelkamer gegaan. Daar is airco en vinden ze soms even lekker om te hangen. Max gekeken, weer even zwemmen. Cedrique ging ook eerder terug naar de kamer op zich op te tutten. Want voor iedere maaltijd wil ze een andere outfit aan. Soms denk ik echt trek gewoon even een bikini over je jurkje aan… maar dan heb ik teveel gezegd. En dat herinner ik mezelf ook nog wel. Drie keer per dag iets anders aan en mijn ouders die dan commentaar gaven als ik weer uit de tent kwam met iets nieuws. De geschiedenis herhaalt zich dus 😅

Na het avondeten bleek er nog een White Party te zijn. Leek ons wel leuk. Nou.. Guillaume en Xavier waren bijna de hele avond weg het hotel van binnen verkennen en op iedere verdieping naar het uitzicht kijken. Toen ze er eenmaal waren kwam Guillaume op het idee om nog even iets te gaan eten want het buffet was nog 10 minuten open. Toen hij terug kwam dronk hij een cappuccino. Dat is trouwens ook nieuw. De boys drinken 1 a 2 koppen koffie per dag.

Cedrique en ik hebben ons goed geamuseerd bij de White Party door alleen al alles wat om ons heen gebeurde. Mensen die in de rij gaan staan met een flikkersterretje bij de eerste is het al uit als de laatste nog moet aansteken dus het hele idee valt in duigen. Lekker makkelijk natuurlijk vanaf afstand… en die meiden die dit allemaal bedenken doen echt goed hun best. Een hotelgast bleek goed te kunnen zingen en gaf nog spontaan een optreden.

Redelijk op tijd terug naar de kamer. Want maandag moeten we vroeg op. Liggen we te slapen… heb ik Guillaume met zaklamp (via telefoon) ijsberend door de kamer lopen. Totale paniek, buikpijn, onrust in zijn lichaam, dacht dat hij moest spugen en kon de slaap niet vinden. Dit hele tafereel heeft 2 uur geduurd. “Mam ben je wakker ik moet iemand hebben om tegen te praten” enz.. en weer heen en weer lopen. Wel naar de wc,  niet naar de wc. “Mam mag ik bij jou liggen?”, is volgens mij voor het laatst 5 jaar geleden geweest. Uiteindelijk is hij tegen me aan in slaap gevallen. Maar deze bink slaapt in kleermakerszit.. (liggend dan hè) 🤷🏻‍♀️🫣 Van wie hij dat heeft geen idee al zolang ik me kan herinneren maar echt comfortabel naast je is dat niet 🤣 Maar wel heeeeeel fijn dat hij uiteindelijk zijn slaap vond. Hij gaf aan nooit meer een toetje tussendoor te eten (want ja hier ligt op zijn bord bij de eerste ronde ook gewoon een stukje cake ertussen) en nooit meer zo snel cappuccino. Van die gedachte kreeg hij alweer buikpijn.

En toen ging bijna de wekker… 😴 op naar een super leuke nieuwe dag!

Veel kusjes van ons

1. Sandy:
    24 juli 2023
    Geniet er maar van! Hier is de herfst begonnen😅
  2. Stefanie van den Berg:
    25 juli 2023
    Oohhh heerlijkkk om te lezen.
    In de klerenmakerszit slapen.. geweldig